Jdi na obsah Jdi na menu
 


 

 

paskov---trat-3.jpg

 

Odkaz na mapu motokrosového areálu v Paskově

 stare-mesto---google---trasa.jpg

Původní trať ve Starém Městě

 

10. 11. Frýdek-Místek

Otec Vojty Sekaniny uspořádal na louce před Lesostavbami ve Frýdku poslední závod v našem nejbližším okolí. Počasí nám přálo a jezdilo celkem 24 strojků.
Naše výsledky:

Speciál:
4. Richard Ševčík

Originál:
1. Richard Ševčík
4. Vojtěch Sekanina

13. 10. Medlov

Za pěkného slunečného počasí jsme se zúčastnili dalšího závodu na nově vybudované trati. Naše výsledky:

Speciál:
8. Richard Ševčík
11. Jiří Nutil
12. Vojtěch Sekanina

Originál:
2. Vojtěch Sekanina
3. Richard Ševčík
11. Jiří Nutil

 

Celkové výsledky seriálu závodů "Fichtl Cup Ladislava Volného" za rok 2012 byly slavnostně vyhlášeny v sobotu 13. října po 16. hodině na horské chatě P.O.M.A. v Malenovicích.  

Speciál:
1. Přemysl Toman, TNT Pstruží
2. Ladislav Studený, AMK Frýdek-Místek
3. Jiří Nutil, AMK Frýdek-Místek
4. Jakub Kmošťák, Sklář Baška
5. Richard Ševčík, AMK Frýdek-Místek
6. Jaroslav Palarczyk, Hrad-Tran team
7. Lukáš Neumann, TNT Ostrava
8. Tomáš Jančík, Staříč
9. Václav Sklář, Sklář Baška
10. Jaroslav Spratek, AMK Frýdek-Místek 

Originál:
1. Patrik Čajka, Hrad-Tran team
2. Tomáš Neckář, TNT Ostrava
3. Richard Ševčík, AMK Frýdek-Místek
4. Dalibor Toman, TNT Pstruží
5. David Bőhm, Hrad-Tran team
6. Jiří Nutil, AMK Frýdek-Místek
7. Ladislv Palarczyk, Hrad-Tran team
8. Marek Peřina, Hrad-Tran team
9. Filip Kolek, Těrlicko
10. Martin Polášek, Mayor team

 

22. 9. Staré Město

Po delší době jsme se vrátili na starou domácí trať. Mírně jsme zkrátili trasu, aby byl závod zajímavější. Počasí nám přálo a také výsledky našich jezdců byly uspokojivé. Celkové výsledky tohoto závodu (i jiných) jsou uvedeny na stránkách www.jawa50zavody.wz.cz a fotografie ve fotoalbu.

Speciál:
2. Richard Ševčík
3. Ladislav Sludený
5. Jiří Nutil

Originál:
4. Richard Ševčík
5. Jiří Nutil

8. 9. Sedliště

Výsledky našich jezdců:

Speciál:
3. Jiří Nutil
4. Richard Ševčík
8. Vojtěch Sekanina
9. Marián Hruštinec

Originál:
4. Vojtěch Sekanina

1. 9. Paskov

Opět nás potrápilo počasí, ale zvládli jsme to.

Fichtl Speciál:
3. Ladislav Studený
4. Richard Ševčík
6. Jiří Nutil

Fichtl Originál:
2. Jiří Nutil
4. Richard Ševčík

11. 8. Hradiště

Za poněkud nepříznivého počasí jsme dopadli poměrně dobře.

Fichtl Speciál:
1. Ladislav Studený
4. Martin Polášek
5. Richard Ševčík

Fichtl Originál:
2. Richard Ševčík

21. 7. Radslavice

6. ročník Žhavých rozet se nám celkem vydařil.

Jindřich Ulčák - 1. místo ve třídě Moped Speciál

Fichtl Speciál:
2. Jiří Nutil
9. Martin Polášek
13. Richard Ševčík

Fichtl Originál:
29. Martn Polášek
45. Richard Ševčík

Ve fotoalbu je několik fotografií.

14. 7. Ořechov

Jiří Nutil - 1. místo ve třídě Speciál
Dominik Menšík - 2. místo ve třídě Klasik

23. 6. Hradiště

Výsledky našich jezdců:

Originál:
6. Jiří Nutil

Speciál:
2. Ladislav Studený
3. Jiří Nutil
4. Richard Ševčík

16. 6. Čeladná

Závod se uskutečnil za nádherného slunečného počasí na Farské Lúce (jen ve třídě Speciál) až v odpoledních hodinách po ukončení 9. ročníku enduro soutěže O pohár Lysé hory a byl přerušen exhibicí freestylu v podání Petra Kuchaře, Petra Piláta, Onřeje Záruby a Matěje Česáka.

Celkové výsledky:

1.   39 Ladislav Studený, AMK Frýdek-Místek
2.   64 Lukáš Neumann, TNT Ostrava
3.   32 Přemysl Toman, TNT Pstruží
4.     Jiří Nutil, AMK Frýdek-Místek
5.   48 Václav Sklář, Kunčičky u Bašky
6.     Jaroslav Spratek, AMK Frýdek-Místek
7. 201 Tomáš Neckář, TNT Ostrava 
8.  24 Jaroslav Neumann, TNT Ostrava
9. 207 Jakub Kmošták, Kunčičky u Bašky

2. 6. Těrlicko

Pěkné závody se zmatky, ale nám se dařilo.
Třída Speciál:
1. Jindřich Ulčák
3. Ladislav Studený

Blíže - viz http://www.amkterlicko.webgarden.cz/

12. 5. Podhoří

Zajímavý závod, během něhož rychle klesala teplota a začalo pršet. Přesto jsme vybojovali ve třídě Speciál a ve velkém finále vždy 2. místo - Jiří Nutil a 4. místo - Dominik Menšík. Ve třídě Klasik skončil Richard Ševčík na 4. místě. 

5. 5. Paskov

První závod našeho seriálu se jel po dešti, kdy byla původně vyznačená trať rozbahněná a nesjízdná. Proto jsme ráno vyznačili trať novou, která byla velmi jednoduchá a sjízdná pro všechny závodníky.

Výsledky:

Originál
1.   75 Tomáš Neckář, TNT Ostrava
2.   96 Jakub Durančík, AMK Kožušany
3. 199 Richard  Ševčík, Ostrava-Nová Bělá
4.   15 Ladislav Palarczyk, Hrad-Tran team
5.   93 Dalibor Toman, TNT Pstruží
6.   17 Ladislav Luzert, Hrad-Tran team
7.     5 Jaroslav Spratek, AMK Frýdek-Místek
8.     3 Julius Hajšo, AMK Frýdek-Místek
9.   13 Tomáš Verlík, Sedliště

Speciál
1. 32 Přemysl Toman, TNT Pstruží
2. 39 Ladislav Studený, AMK Frýdek-Místek
3.   4 Jiří Nutil, AMK Těrlicko
4. 64 Lukáš Neumann, TNT Ostrava
5. 52 Tomáš Jančík, Staříč
6.   5 Daniel Mrozek, Hrad-Tran team
7.   7 Jaroslav Spratek, AMK Frýdek-Místek
8. 14 Jaroslav Neumann, TNT Ostrava

Nejmladší účastník
 199 Richard Ševčík, Ostrava-Nová Bělá

Nejstarší účastník
 16 Jaroslav Palarczyk, Hrad-Tran team

28. 4. Nemilany

První letošní závody jsme pojali jako přípravu na sezónu po zimním spánku a tak jsme testovali stroje. Na stupně vítězů jsme nedosáhli.

 

Letos pořádáme s dalšími kluby seriál závodů "Fichtl Cup Ladislava Volného"

Tento seriál bude tvořit 7 závodů (s téměř jednotnými pravidly):
5. května v Paskově
2. června v Těrlicku
16. června na Čeladné
23. června v Hradišti u Těrlicka
11. srpna v Hradišti u Těrlicka
1. září v Paskově
8. září v Sedlištích
 

 

Informace o dalších závodech Fichtlů naleznete na stránkách www.jawa50zavody.wz.cz


 

Podmínky účasti na závodech Fichtl Cupu
 
Technická pravidla pro motocykly:
 
Fichtl - Originál
Motocykl Jawa Pionýr 05, 20, 21, 23, Mustang, 550 a 555, Stadion S11 a S22 nebo Babeta 207 a 210 tak, jak byl originálně vyráběn do roku 1990.
Motor musí být původní konstrukce bez jakékoliv vizuální změny. Je zakázáno upravování a zvětšování hlavy, navařování žeber a musí být použito originální kontaktní zapalování. Převodové ústrojí musí být původní, včetně rozety a primárního převodu, pastorek - libovolný. Karburátor musí být původního typu, včetně připojení na válec motoru a originálního vzduchového filtru. Výfuk musí být originální. Kryt řetězu nemusí být namontován.
Rám je zcela původní bez jakýchkoliv úprav. Dále musí být zachováno uložení řadičky a velikosti kol. Povolenou úpravou rámu je výztuha mezi krkem a nádrží pro zvýšení bezpečnosti, odstrojení jakékoliv části motocyklu nemající vliv na bezpečnost jízdy (světlo, plechy, stojan atd.) a možnost použití terénních pneu.
Pořadatel si vyhrazuje právo prvním třem jezdcům zkontrolovat originalitu provedení, přeměřit kanály a vrtání válce (max. 40,00 mm). V případě odmítnutí bude jezdec vyloučen bez náhrady.
 
Fichtl - Speciál
Motor: minimálně blok motoru nebo válec musí pocházet z Jawy 50, chlazení vzduchem nebo vodou, navařená žebra povolena, povolen max. 8. výbrus válce (tj. 40,00 mm), libovolný typ pístu, libovolný karburátor, povoleny jsou klapky, libovolný vzduchový filtr, libovolné zapalování - může být bezkontaktní, libovolná spojka, výfuk může být jakýkoliv.
Na rámu (vycházejícím z Jawy 50) - vše povoleno, tlumiče - vše povoleno.
Pořadatel si vyhrazuje právo prvním třem jezdcům přeměřit vrtání válce. V případě odmítnutí bude jezdec vyloučen bez náhrady.
 
Ostatní pravidla:
 
  1. Každý účastník závodu spadá pod pravomoc organizátora a ředitele závodu a musí se řídit jejich pokyny. Každý účastník vstupuje do závodu na vlastní nebezpečí a zříká se nároku na náhradu škody, která by mu mohla vzniknout v souvislosti se závodem.
  2. Závodu se může zúčastnit pouze jezdec, který je zcela způsobilý fyzicky i duševně kontrolovat a ovládat svůj stroj s ohledem na vlastní bezpečnost i bezpečnost ostatních účastníků závodu a není pod vlivem alkoholu nebo jiné návykové látky.
  3. Věk závodníků není nijak omezen. Závodníky do 18 let přihlašuje jeho zákonný zástupce, který musí mít nad ním dozor po celou dobu závodu.
  4. Závodníci nemusí být držiteli řidičského průkazu a stroj nemusí mít osvědčení o registraci vozidla – jede se na uzavřené trati mimo silniční provoz.
  5. K povinné výstroji jezdců patří: triko nebo dres s dlouhým rukávem, dlouhé kalhoty, pevná obuv nad kotníky, rukavice, ochranné brýle a homologovaná motocyklová přilba. Doporučen je bederní pás, chrániče holení, loktů a páteře.
  6. Startovní čísla přiděluje pořadatel, musí být čitelná (obvykle černá na tabulce s bílým podkladem) a připevněná na motocyklu minimálně vepředu.
  7. Závod se uskuteční za každého počasí.
  8. Cizí pomoc v průběhu závodu je povolena pouze na pokyn traťového komisaře pro zachování bezpečnosti.
  9. Závody v obou kategoriích (Originál a Speciál) jsou vypsány na 3 rozjížďky, každá na 10 min. + 2 kola. Do konečného hodnocení se započítávají výsledky dvou lepších rozjížděk. Při rovnosti bodů rozhoduje umístění ve třetí rozjížďce.
10. Přihlásit se lze předem (e-mailem nebo telefonicky) nebo na místě v den závodu.
11. Startovné ve výši 200,- Kč pro každou kategorii je splatné na místě v den konání závodu.
12. Časový harmonogram závodu:
  8:00 - 9:30
prezence a přejímka
10:00 - 10:30
volný trénink
10:35
rozprava
10:45
start 1. rozjížďky Originál
11:15
start 1. rozjížďky Speciál
11:45
start 2. rozjížďky Originál
12:15
start 2. rozjížďky Speciál
12:45 - 13:45
polední přestávka
13:45
start 3. rozjížďky Originál
14:15
start 3. rozjížďky Speciál
15:00
vyhlášení výsledků
13. Účast závodníků na rozpravě je povinná.
14. Protest může podat pouze jezdec, který byl k závodu zaregistrován. Protest musí být podán písemně a může být podán i v průběhu závodu, nejdéle však 10 minut po dojetí posledního jezdce třetí rozjížďky. Jezdec, který protest podává, složí 500 Kč řediteli závodu s tím, že písemně uvede, proti kterému jezdci protest směřuje a co daný jezdec porušil (motor, převody, rám, výměna stroje, nesportovní chování). Pokud nebude nutné rozebírat stroj, vyřeší se protest okamžitě v průběhu závodu.
15. V místě konání závodu bude zajištěno občerstvení a lékařské ošetření.
16. Pořadatel si vyhrazuje právo drobných úprav těchto propozic podle aktuálních podmínek na místě konání závodu, o kterých bude závodníky informovat při rozpravě.
17. Závod je součástí Fichtl Cupu Ladislava Volného, který se skládá ze 7 závodů (2× Paskov, 2× Hradiště u Těrlicka, 1× Těrlicko, 1× Sedliště, 1× další závod). Do konečného hodnocení Fichtl Cupu se započítá 6 lepších výsledků z jednotlivých závodů. Při rovnosti bodů rozhoduje výsledek posledního závodu.

ÚČASTNÍK ZÁVODU, KTERÝ:
· NEDODRŽÍ NĚKTERÝ Z BODŮ PROPOZIC,
· BUDE OHROŽOVAT NEBEZPEČNOU JÍZDOU OSTATNÍ ÚČASTNÍKY ZÁVODU NEBO
· HRUBÝM ZPŮSOBEM PORUŠÍ PRAVIDLA FAIR PLAY,
BUDE VYLOUČEN ZE ZÁVODU BEZ NÁHRADY.

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

nová sezóna

(Dalibor Slivka, 30. 10. 2012 8:58)

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat jak to bude příští rok s pohárem Ladislava Volného, letos jsem se zúčastnil několika závodů a velice se mi tyto závody líbily, myslím si že je to velice povedený podnik. Do příštího roku bychom chtěli jet s klukama celý pohár. Děkuji za odpověď a držím palce :-)

Re: nová sezóna

(Předseda, 5. 11. 2012 15:31)

Samozřejmě počítáme s dalším ročníkem, termíny budou přibližně stejné jako letos. Vše upřesníme nejpozději během února.

Výsledky

(tom 1972, 3. 10. 2012 20:15)

Zdravím,chci se zeptat na celkové vyhlášení výsledků.Původně byl termín 6. října a nyní je 20.října.Tak kdy? A kdo a kdy má vlastně přijít?Chtěl bych vidět alespon neoficiální listinu,jestli jsem se umístil tak ,jak si myslím. Dík za odpoveď.

Dalibor Toman

podvodnici

(tonda, 3. 6. 2012 11:59)

byl jsem ze synem na těrlicku jel taky zavody ??? a musim říct pekní podvodnici s amk stare město jako klub si děla pěknou ostudu pan klosik at si jezdí vtom připadě zavody sam pro sebe !!! dame to na stranky a bude vypsana celkova petice

Re: podvodnici

(Administrátor, 4. 6. 2012 16:46)

1. Český jazyk má nějaká pravidla!
2. Stěžuj si na konkrétní věci, abychom věděli, co se ti nelíbílo.
3. Proti pomluvě se těžce bojuje.
4. Pravidla platí pro všechny bez rozdílu.

Re: podvodnici

(Jiří Nutil, 7. 6. 2012 0:22)

Dobrý den, jsem organizátor závodů v Těrlicku, pan Klosík pouze pomáhal co se týká změny rozjížděk, tak to bylo způsobeno velkým počtem jezdců bylo přes 60 klasiků a jen 15 openu proto ta změna, proběhla i technická kontrola motocyklů u které mohl být kdokoliv přítomen takže nevím kde se stal problém, napište mi vaši stížnost konkrétněji na majl jirinutil@seznam.cz do příště se pokusím vše napravit.
S pozdravem Jiří Nutil

reportáž z polaru :-)

(Jiří Nutil, 6. 6. 2012 20:27)

http://www.infoportaly.cz/karvinsko/havirov/11785-zavod-legendarnich-pionyru-v-terlicku-fichtl-cup-2012

 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA